Secretariaat: Venneperweg 663, 2152 CD Nieuw-Vennep

Welkom bij EHBO vereniging Nieuw-Vennep

De Koninklijke Nederlandse Vereniging Eerste Hulp bij Ongelukken is de grootste EHBO-vereniging van Nederland.
Ook de Haarlemmermeer kent een eigen afdeling: KNV EHBO Nieuw-Vennep.

Onze leden komen uit Nieuw-Vennep en omgeving, zijn goed opgeleid en ervaren, en velen zijn zeer actief als vrijwilliger om EHBO te verlenen bij vele evenementen in en om Nieuw-Vennep. Waarschijnlijk bent u al eens onze vrijwilligers, gekleed in hun blauwe broek en gele trui, ergens in Nieuw-Vennep tegengekomen.

Bij de afdeling Nieuw-Vennep kunt u terecht om een opleidingscursus EHBO te volgen, om uw EHBO-competenties op peil te houden via onze herhalingsavonden en om als EHBO-er vrijwilligerswerk te doen tijdens de vele evenementen die Nieuw-Vennep rijk is.

Organiseert u een evenement? Kijkt u dan op de hulpverleningspagina voor meer info over wat wij voor u kunnen betekenen.

We heten u van harte welkom!